Cookies & privacy
Deze website gebruikt cookies, omdat sommige functies anders niet werken. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Lees hier de Privacy Policy voor meer informatie.
Ik snap het

“Jij schrijft op wat ik niet gezegd krijg”

Jij bent verbaal zeer begaafd, slim, weet wat je kan en wil, je weet precies wie je klanten zijn en wat ze nodig hebben. Je weet zelfs hoe ze hun eigen problemen of pijnpunten omschrijven en weet ook precies welke synoniemen wel of juist niet passen.

Dus je gaat schrijven, omdat je dat leuk vindt. Je schrijft alle teksten voor je eigen website en hebt er lol in. Maar bij teruglezen blijkt dat het toch niet zo lekker loopt. Maar waar dat aan ligt? Je kan er de vinger niet precies op leggen.

Tijd dus voor een ervaren copywriter!

Dit was ook het probleem van Marcel, totdat hij mij inschakelde.

Een paar resultaten:

  1. Focus en meer vertrouwen in z’n bedrijf: “Doordat jij veel vragen stelde over allerlei onderdelen van m’n bedrijf, werd ik weer even gedwongen om na te denken over hoe m’n klanten denken en wat ze nodig hebben… Dat gaf focus en een boost in mijn vertrouwen in m’n bedrijf, doordat ik tegen jou uitsprak wat ik doe.”
  2. Ik vertaal jouw gesproken tekst in iets begrijpelijks: “Wat ik heel fijn vond in onze samenwerking, is de snelheid waarmee jij dingen hoort en aanvoelt. Jij noteert dat meteen. Als wat ik zeg voor de lezer onbegrijpelijk is, vertaal jij het heel snel in iets duidelijks, in woorden die ik zou hebben gebruikt. Ik hoef iets nooit twee keer te zeggen en jij vertaalt het naar wat ik bedoel. Dat lukt niet iedereen; dat lukt mezelf niet eens. En dat levert mooie teksten op.”
  3. Beter gevoel over zijn prijzen: “Doordat we mijn hele bedrijf doorlichtten, bespraken we ook mijn prijzen, waar ik me nu zelfverzekerder over voel.”
  4. Inspiratie voor een nieuwe weggever die bij zijn veranderde bedrijf past.

Zijn testimonial sluit hij af met: “Ik zou je zeker aanraden, omdat jij verdomd goed bent in het interpreteren en vertalen van intenties van wat mensen zeggen. Daarom waren zelfs de schetsversies steeds al bijna perfect. Plus jouw humor tijdens de samenwerking – die blijft leuk!”

Hoe laat is het in jouw bedrijf?

Heb jij nieuwe teksten nodig, maar heb je geen tijd? Of heb je het geprobeerd, maar komt je bedoeling niet goed uit de verf als je het terugleest? Of vind je schrijven gewoon helemaal niet leuk en besteed je het liever uit?

Dan is het tijd voor een ervaren copywriter. Ik help je graag!

Zoals Marcel al aangaf – en zoals ook andere klanten hebben ervaren – krijg je niet alleen uitstekende teksten. Ik denk altijd over alles mee en daardoor krijg je ook ideeën voor je bedrijf en je marketing. Bovendien word je ontzorgd. Je hoeft alleen maar pratend wat vragen te beantwoorden, ik doe de rest. Jij leest mee en we schaven aan de teksten totdat jij er blij mee bent. Dat gaat heel snel, want ik heb niet aan een half, maar aan een kwart woord al genoeg.

Interesse? Stuur ’n mailtje, dan maken we een afspraak om te bespreken wat je precies nodig hebt.


Let op!

Als je je apparaat in landscape-modus houdt (horizontaal), zie je meer!
Ik snap het
>